W Urban Moda staramy się zapewnić szybką i niezawodną dostawę zamówień. Niniejsza Polityka Wysyłki określa nasze metody wysyłki, czasy dostawy i inne ważne szczegóły dotyczące zakupu.


1. Miejsca wysyłki

Wysyłamy zamówienia w kraju i za granicą . Opcje wysyłki i czasy dostawy różnią się w zależności od Twojej lokalizacji.

  • Wysyłka krajowa: Dostępna na terenie Polski.
  • Wysyłka międzynarodowa: Wysyłamy na cały świat, jednak mogą obowiązywać pewne ograniczenia wynikające z lokalnych przepisów.

2. Czas przetwarzania

  • Zamówienia są przetwarzane w ciągu 5 dni roboczych (nie wliczając weekendów i świąt).
  • W okresach wzmożonego popytu (wyprzedaże, święta) przetwarzanie może potrwać dłużej.
  • Po przetworzeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem i informacjami o śledzeniu przesyłki.

3. Metody wysyłki i terminy dostawy

Oferujemy następujące opcje wysyłki:

Metoda wysyłki Szacowany czas dostawy Koszt
Standardowa wysyłka [3-7] dni roboczych 5$ lub za darmo powyżej 100$
Ekspresowa wysyłka [1-3] dni roboczych 15 dolarów
Wysyłka międzynarodowa Zależy od kraju Obliczone przy kasie

Uwaga: Terminy dostawy mogą ulec zmianie ze względu na opóźnienia przewoźnika, odprawę celną lub nieprzewidziane okoliczności.


4. Koszty wysyłki

  • Darmowa standardowa wysyłka jest dostępna dla zamówień powyżej 100$ (jeśli dotyczy).
  • Koszty wysyłki dla wszystkich pozostałych zamówień są obliczane w momencie realizacji transakcji.
  • Klienci międzynarodowi odpowiadają za wszelkie cła i podatki importowe nałożone przez ich kraj.

5. Śledzenie zamówienia

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz numer śledzenia pocztą e-mail. Możesz śledzić zamówienie za pomocą strony internetowej przewoźnika lub za pośrednictwem konta Urban Moda .

Jeżeli w ciągu 3 dni nie otrzymasz informacji o śledzeniu przesyłki, skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia pod adresem help@urbanmoda.pl .


6. Zagubione, opóźnione lub skradzione przesyłki

  • Jeśli przesyłka jest opóźniona, sprawdź szczegóły śledzenia, aby dowiedzieć się, czy są aktualne.
  • Urban Moda nie ponosi odpowiedzialności za przesyłki zagubione lub skradzione po oznaczeniu ich przez przewoźnika jako „Dostarczone”.
  • Jeśli Twoje zamówienie zaginęło w transporcie, skontaktuj się z nami, a my wspólnie z przewoźnikiem rozwiążemy problem.

7. Błędy adresowe i niedostarczone paczki

  • Upewnij się, że adres wysyłki jest poprawnie wprowadzony podczas realizacji transakcji. Nie ponosimy odpowiedzialności za zamówienia wysłane na nieprawidłowe adresy.
  • Jeśli przesyłka zostanie do nas zwrócona z powodu nieprawidłowego adresu, za ponowną wysyłkę mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty.

8. Wysyłka międzynarodowa i cło

  • Zamówienia międzynarodowe mogą podlegać cłom importowym, opłatom celnym i podatkom , za które odpowiedzialność ponosi klient.
  • Czas odprawy celnej różni się w zależności od kraju i może spowodować opóźnienie dostawy.